Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 42.

Стаття

Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Kuriata Y.V. (2022) HUMOUR IN MODERN POLITICAL ADVERTISEMENTS. International forum: oproblems and scientific solutions, 2022 (97). с. 262-267.

Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Kuriata Y.V. (2018) THE ROLE OF METAPHORS IN THE LANGUAGE OF ADVERTISING. Молодий вчений, 2018 (№ 3.2): (55.2). с. 1-4. ISSN 2313-2167, 2304-5809

Бойчук І.О. та Дейнега І.О. (2022) КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТОВ «ILOUNGE». Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 95-98.

Бігунов Д.О. та Горкавчук О.О. (2021) ФОРМУЛА AIDA У РЕКЛАМНОМУ ТЕКСТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2021. с. 51-53.

Вальковець В.В. та Дейнега І.О. (2020) ІРРАЦІОНАЛЬНІ ПРИЙОМИ В РЕКЛАМУВАННІ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 33-34.

Воробйова Л.М. (2009) ФУНКЦІЇ ТЕЛЕРЕКЛАМИ ТА ЇЇ МОВНА ФОРМА. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2009: Вип.XVII. с. 109-112.

Гембік Н.М. та Палій В.П. (2017) МОВНІ ЗАСОБИ РЕКЛАМИ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ/зіставний аспект/. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 354-355.

Гембік Н.М. та Палій В.П. (2017) ПРОБЛЕМА АКТУАЛІЗАЦІЇ ЛІНГВАЛЬНИХ ХАРАКТЕРИСТИК НА ОСНОВІ ФРАНЦУЗЬКИХ ТА УКРАЇНСЬКИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 25-28.

Дейнега І.О. та Пиптик В.Ю. (2020) РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ В ЖИТТІ ГРОМАДЯНИНА ТА СУСПІЛЬСТВА. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці, 2020. с. 121-123.

Дейнега А. та Андрощук М.С. (2017) БРЕНД КАК СРЕДСТВО ИНФОРМАЦИОННОЙ СИНЕРГИИ ДЛЯ КОММУНИКАЦИЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ОРГАНИЗАЦИЙ. Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 2017. с. 90-94.

Дейнега О.В. та Лесько В.В. (2020) ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА: СИСТЕМНИХ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці, 2020. с. 123-125.

Древецька Л.І. та Юхименко-Назарук І.А. (2022) КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ, НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 43-45.

Захожа Т.О. та Дейнега І.О. (2017) РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ, МОЖЛИВОСТІ ТА ВИДИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 30-32.

Каращук І.М. та Крет О.В. (2017) СУЧАСНІ РЕАЛІЇ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МІСТА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 97-99.

Киричук І.М. та Бучковська О.Ю. (2011) ФОРМУВАННЯ ЗАКОНОДАВЧОГО СЕРЕДОВИЩА ДІЯЛЬНОСТІ ЗМІ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 100-103.

Крамар В.І. та Самборський І.О. (2022) РЕКЛАМА: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНОЇ ГАЛУЗІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 135-139.

Красовська І.В. та Ясьмо В.Д. (2010) ФОНД УПРАВЛІНСЬКИХ ДОКУМЕНТІВ (ФУД) ЯК ІНФОРМАЦІЙНИЙ РЕСУРС. Документно-інформаційні ресурси, 2010. с. 44-46.

Крет О.В. та Крет Р.М. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО МІСТА. Соціальні комунікації і нові комунікативні технолоії, 2017. с. 18-22.

Кузьмич Л.М. та Дейнега І.О. (2017) ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ДИЗАЙНУ УПАКУВАННЯ ТОВАРУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 41-43.

Кукушкін О.М. (2010) АНАЛІЗ ОБСЯГУ ТА СТРУКТУРИ РЕКЛАМНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО РИНКУ УКРАЇНИ У 2007-2009 РОКАХ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЙОГО РОЗВИТКУ В 2010 РОЦІ. Документно-інформаційні ресурси, 2010. с. 76-78.

Кукушкін О.М. (2011) АНАЛІЗ СТАНУ РЕКЛАМНОГО МЕДІА-РИНКУ УКРАЇНИ У 2009, 2010 РОКАХ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЙОГО РОЗВИТКУ 2011 РОЦІ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 77-79.

Куліш О.С. та Крет О.В. (2019) ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СПОРТИВНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 30-32.

Лаврук О. (2019) ТЕМАТИКА БДЖІЛЬНИЦТВА У ДИЗАЙНІ МАРОК ПОСТРАДЯНСЬКИХ КРАЇН: ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 73-76.

Лисюк К.В. та Дейнега І.О. (2017) МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ПСИХОЛОГІЮ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 49-51.

Луценко К.В. (2010) ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА ЯК ІМІДЖЕВА ТЕХНОЛОГІЯ У СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЇ ТА МАРКЕТИНГУ (концептуальний аналіз на прикладі України). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2010 (Вип.18). с. 56-63. ISSN 2519-1942

Малишева Д.О. та Дейнега І.О. (2017) ІДЕНТИФІКАЦІЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ ІМІДЖ ОРГАНІЗАЦІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 53-54.

Мельничук С.О. та Крет О.В. (2019) СПЕЦИФІКА НАЛАГОДЖЕННЯ PR-КОМУНІКАЦІЇ МІЖ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ І ГРОМАДСЬКІСТЮ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 45-46.

Момотюк Т.В. та Крет Р.М. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ СУЧАСНИХ PR-КАМПАНІЙ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 120-122.

Новосад М.В. та Кукушкін О.М. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 113-114.

Оліферчук А.В. та Орлов О.Г. (2017) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ, ЯК НЕВІД’ЄМНА ЛАНКА УСПІШНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 56-58.

Парчук А.В. та Крет О.В. (2019) «БЮДЖЕТ УЧАСТІ» ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ДОЛУЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОСТІ РІВНОГО ДО ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МІСТА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 48-50.

Пляшко О.В. та Палій В.П. (2016) ЕВФЕМІЗМИ ЯК ЗАСІБ МАНІПУЛЮВАННЯ В МОВІ РЕКЛАМИ. Філологічні витоки, 2016. с. 147-151.

Познанська О.В. та Хижнякова Н.О. (2012) УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАДАННЯ РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 192-194.

Рибачок І.В. та Крет О.В. (2017) ІМІДЖ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 126-128.

Рудик К.О. та Кондратюк М.М. (2019) КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА УСПІШНОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 58-60.

Стєшина А.І. та Бігунова С.А. (2017) ЗАСОБИ МОВНОГО ВПЛИВУ У РЕКЛАМНОМУ ТЕКСТІ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 75-77.

Цапук О.В. (2012) ЦІННІСНІ ТА ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНІ АСПЕКТИ СПРИЙНЯТТЯ РЕКЛАМИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2012 (Вип.18): Т.2. с. 244-247.

Цицюра В.В. та Якубовська Н.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 50-52.

Якобчук М. та Юськів Б.М. (2021) ЗАГРОЗИ ТА ВИКЛИКИ НАЦІОНАЛЬНІЙ БЕЗПЕЦІ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 93-96.

Бакалаврська робота

Бабич І. РЕКЛАМА В ПРАКТИЦІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ. [Бакалаврська робота]

Семенюк Т.М. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІВЕНТ-ПРОЕКТІВ В УКРАЇНІ У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ (НА ПРИКЛАДІ РІВНЕНЩИНИ). [Бакалаврська робота]

Скорубський Д.С. МІСЦЕ І РОЛЬ РЕКЛАМИ В PR ДІЯЛЬНОСТІ У СОЦІОКУЛЬТУРНІЙ СФЕРІ. [Бакалаврська робота] (Неопублікований)

Цей список був створений у Fri Mar 29 07:00:45 2024 EET.