Куліш О.С. and Крет О.В.
(2019)
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СПОРТИВНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ.
Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019.
pp. 30-32.
Item Type: |
Article
|
Additional Information: |
Куліш О.С. Фірмовий стиль як складова формування іміджу спортивних організацій / О.С.Куліш, О.В.Крет // Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень : матеріали IІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 16 трав. 2019 р. – Рівне : РДГУ, 2019. – C. 30-32. |
Subjects: |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз) |
Divisions: |
Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра міжнародних відносин та політології Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Depositing User: |
valiko
|
Date Deposited: |
25 Mar 2021 09:48 |
Last Modified: |
27 Dec 2024 22:50 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5489 |
Actions (login required)
 |
View Item |