Куліш О.С. та Крет О.В.
(2019)
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СПОРТИВНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ.
Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019.
с. 30-32.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Куліш О.С. Фірмовий стиль як складова формування іміджу спортивних організацій / О.С.Куліш, О.В.Крет // Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень : матеріали IІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 16 трав. 2019 р. – Рівне : РДГУ, 2019. – C. 30-32. |
Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз) |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та бібліотечної справи Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра міжнародних відносин |
Користувач, що депонує: |
valiko
|
Дата внесення: |
25 Бер 2021 09:48 |
Останні зміни: |
09 Квіт 2021 09:16 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5489 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |