ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Новосад М.В. and Кукушкін О.М. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. pp. 113-114.

[img]
Preview
Text
Новосад М.В., Кукушкін О.М..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Термін "реклама" походить від лат. reclamare — викрикувати (ще у Давній Греції та Римі оголошення голосно викрикувалися на майданах та в інших людних місцях). Нині реклама є найдієвішим, а отже, найбільше застосованим засобом впливу на покупців і споживачів. Однак досить складно знайти точне визначення поняття "реклама".

Item Type: Article
Additional Information: Новосад М.В. Особливості організації рекламної діяльності органів місцевого самоврядування / М.В.Новосад, О.М.Кукушкіна // Документно-інформаційні ресурси : матеріали звітної наук. конф. викладачів, аспірантів, співробітників і студентів каф. документ. комунікацій, 11 берез. 2011 р. : [тези доп.] – Рівне : РДГУ, 2011. - С. 113-114.
Uncontrolled Keywords: рекламна діяльність, реклама
Subjects: 3 Суспільні науки > 35 Державне адміністративне управління. Військова справа > 352 Нижній рівень органів управління. Органи місцевого управління. Муніципальна адміністрація. Місцеві органи
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 14 Feb 2022 10:08
Last Modified: 28 Dec 2024 19:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10517

Actions (login required)

View Item View Item