Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Новосад М.В. та Кукушкін О.М. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 113-114.

[img]
Перегляд
Текст
Новосад М.В., Кукушкін О.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Термін "реклама" походить від лат. reclamare — викрикувати (ще у Давній Греції та Римі оголошення голосно викрикувалися на майданах та в інших людних місцях). Нині реклама є найдієвішим, а отже, найбільше застосованим засобом впливу на покупців і споживачів. Однак досить складно знайти точне визначення поняття "реклама".

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Новосад М.В. Особливості організації рекламної діяльності органів місцевого самоврядування / М.В.Новосад, О.М.Кукушкіна // Документно-інформаційні ресурси : матеріали звітної наук. конф. викладачів, аспірантів, співробітників і студентів каф. документ. комунікацій, 11 берез. 2011 р. : [тези доп.] – Рівне : РДГУ, 2011. - С. 113-114.
Ключові слова: рекламна діяльність, реклама
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 35 Державне адміністративне управління. Військова справа > 352 Нижній рівень органів управління. Органи місцевого управління. Муніципальна адміністрація. Місцеві органи
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та бібліотечної справи
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 14 Лют 2022 10:08
Останні зміни: 14 Лют 2022 10:08
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10517

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу