Новосад М.В. та Кукушкін О.М.
(2011)
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ.
Документно-інформаційні ресурси, 2011.
с. 113-114.
Анотація
Термін "реклама" походить від лат. reclamare — викрикувати (ще у Давній Греції та Римі оголошення голосно викрикувалися на майданах та в інших людних місцях). Нині реклама є найдієвішим, а отже, найбільше застосованим засобом впливу на покупців і споживачів. Однак досить складно знайти точне визначення поняття "реклама".
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Новосад М.В. Особливості організації рекламної діяльності органів місцевого самоврядування / М.В.Новосад, О.М.Кукушкіна // Документно-інформаційні ресурси : матеріали звітної наук. конф. викладачів, аспірантів, співробітників і студентів каф. документ. комунікацій, 11 берез. 2011 р. : [тези доп.] – Рівне : РДГУ, 2011. - С. 113-114. |
Ключові слова: |
рекламна діяльність, реклама |
Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 35 Державне адміністративне управління. Військова справа > 352 Нижній рівень органів управління. Органи місцевого управління. Муніципальна адміністрація. Місцеві органи 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз) |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та бібліотечної справи |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
14 Лют 2022 10:08 |
Останні зміни: |
14 Лют 2022 10:08 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10517 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |