Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

Цицюра В.В. та Якубовська Н.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 50-52.

[img]
Перегляд
Текст
Цицюра В.В., Якубовська Н.В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Імідж підприємства є його штучно створеним образом за допомогою різноманітних маркетингових інструментів, в першу чергу реклами та PR.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Цицюра В. В. Формування іміджу підприємства засобами реклами в мережі інтернет / В. В. Цицюра, Н. В. Якубовська // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (12 травня 2023 р). Луцьк : ЛНТУ, 2023. - С. 50-52.
Ключові слова: формування іміджу, імідж підприємства, засоби реклами, мережа інтернет
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 12 Черв 2023 09:53
Останні зміни: 13 Черв 2023 07:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11308

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу