Цицюра В.В. та Якубовська Н.В.
(2023)
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ.
Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023.
с. 50-52.
Анотація
Імідж підприємства є його штучно створеним образом за допомогою різноманітних маркетингових інструментів, в першу чергу реклами та PR.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Цицюра В. В. Формування іміджу підприємства засобами реклами в мережі інтернет / В. В. Цицюра, Н. В. Якубовська // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (12 травня 2023 р). Луцьк : ЛНТУ, 2023. - С. 50-52. |
Ключові слова: |
формування іміджу, імідж підприємства, засоби реклами, мережа інтернет |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз) |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Користувач, що депонує: |
Людмила Буравкова
|
Дата внесення: |
12 Черв 2023 09:53 |
Останні зміни: |
13 Черв 2023 07:56 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11308 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |