Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ПСИХОЛОГІЮ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА

Лисюк К.В. та Дейнега І.О. (2017) МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ПСИХОЛОГІЮ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 49-51.

[img]
Перегляд
Текст
Лисюк К.В,, Дейнега І.О..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лисюк К.В. Механізми впливу реклами на психологію поведінки споживача / К.В.Лисюк, І.О.Дейнега // Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців, 16 трав. 2017 р. – Рівне : РДГУ, 2017. – C. 49-51.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: valiko
Дата внесення: 06 Квіт 2021 08:11
Останні зміни: 06 Квіт 2021 08:11
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5887

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу