ПРИЧИНИ НЕ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ В ПРАКТИЦІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЯМИ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ

Кучина Н.І. (2015) ПРИЧИНИ НЕ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ В ПРАКТИЦІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЯМИ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). p. 170.

[img]
Preview
Text
Кучина Н.І..pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Кучина Н.І. Причини не використання маркетингового інструментарію в практиці управління організаціями соціокультурної сфери / Н.І.Кучина // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали VІIІ Міжнар. наук.–практ. конф. студентів та молодих науковців. Ч. 2. Природничо-математичний, суспільно-гуманітарний та економічний напрями. - Рівне, 2015. - С. 170.
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 008 Цивілізація. Культура. Прогрес
3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Художньо-педагогічний факультет > Кафедра івент-індустрій, культурології та музеєзнавства
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 10 Mar 2021 09:13
Last Modified: 10 Mar 2021 09:13
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4851

Actions (login required)

View Item View Item