ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПОСЛУГОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Дейнега І.О. and Трофімчук О. (2021) ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПОСЛУГОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. pp. 38-40.

[img]
Preview
Text
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ .pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Дейнега І. Формування маркетингової стратегії послугових організацій / І. Дейнега, О. Трофімчук // Socially competent management of corporations in a behavioral economy: Collection of scientific papers. - 2021. - Ч. 1. - С. 38-40.
Uncontrolled Keywords: Стратегічний маркетинг, маркетинговий план, послугові організації
Subjects: 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: О. В. Іванчук
Date Deposited: 24 Jul 2024 08:19
Last Modified: 24 Jul 2024 08:19
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14101

Actions (login required)

View Item View Item