Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПОСЛУГОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Дейнега І.О. та Трофімчук О. (2021) ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПОСЛУГОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 38-40.

[img] Текст
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ .pdf

Завантажити (3MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега І. Формування маркетингової стратегії послугових організацій / І. Дейнега, О. Трофімчук // Socially competent management of corporations in a behavioral economy: Collection of scientific papers. - 2021. - Ч. 1. - С. 38-40.
Ключові слова: Стратегічний маркетинг, маркетинговий план, послугові організації
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 24 Лип 2024 08:19
Останні зміни: 24 Лип 2024 08:19
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14101

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу