Дейнега І.О. та Трофімчук О.
(2021)
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПОСЛУГОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ.
Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1.
с. 38-40.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Дейнега І. Формування маркетингової стратегії послугових організацій / І. Дейнега, О. Трофімчук // Socially competent management of corporations in a behavioral economy: Collection of scientific papers. - 2021. - Ч. 1. - С. 38-40. |
Ключові слова: |
Стратегічний маркетинг, маркетинговий план, послугові організації |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Користувач, що депонує: |
О. В. Іванчук
|
Дата внесення: |
24 Лип 2024 08:19 |
Останні зміни: |
24 Лип 2024 08:19 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14101 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |