СУЧАСНІ ТРЕНДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА

Коханюк М. and Дейнега І.О. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. pp. 32-34.

[img]
Preview
Text
Коханюк М., Дейнега І.О..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Комунікації представляють собою різні методи взаємодії та спілкування, такі як телефонні дзвінки, текстові повідомлення, електронні листи та спілкування. Існують різноманітні канали спілкування, серед яких найпоширенішими є вербальні канали, такі як розмова віч-на-віч, телефонні дзвінки та відеоконференції.

Item Type: Article
Additional Information: Коханюк М. Сучасні тренди формування маркетингових технологій / М. Коханюк, І. О. Дейнега // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (12 травня 2023 р). Луцьк : ЛНТУ, 2023. - С. 32-34.
Uncontrolled Keywords: сучасні тренди, маркетинг, комунікації, підприємство
Subjects: 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Людмила Буравкова
Date Deposited: 12 Jun 2023 09:07
Last Modified: 12 Jun 2023 09:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11307

Actions (login required)

View Item View Item