Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СУЧАСНІ ТРЕНДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА

Коханюк М. та Дейнега І.О. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 32-34.

[img]
Перегляд
Текст
Коханюк М., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Комунікації представляють собою різні методи взаємодії та спілкування, такі як телефонні дзвінки, текстові повідомлення, електронні листи та спілкування. Існують різноманітні канали спілкування, серед яких найпоширенішими є вербальні канали, такі як розмова віч-на-віч, телефонні дзвінки та відеоконференції.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Коханюк М. Сучасні тренди формування маркетингових технологій / М. Коханюк, І. О. Дейнега // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (12 травня 2023 р). Луцьк : ЛНТУ, 2023. - С. 32-34.
Ключові слова: сучасні тренди, маркетинг, комунікації, підприємство
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 12 Черв 2023 09:07
Останні зміни: 12 Черв 2023 09:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11307

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу