ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ

Величко С. and Самборський І.О. (2013) ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 230-231.

[img]
Preview
Text
Величко С., Самборський І.О..pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Величко С. Вплив маркетингових комунікацій на поведінку споживачів / С.Величко, І.О.Самборський // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали VІ Міжнар. наук.–практ. конф. студентів та молодих науковців. Ч. 2. Природничо-математичний, суспільно-гуманітарний та економічний напрями. - Рівне, 2013. - С. 230-231.
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Наталія Гуменюк
Date Deposited: 14 Apr 2021 10:29
Last Modified: 14 Apr 2021 10:29
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6166

Actions (login required)

View Item View Item