Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ

Величко С. та Самборський І.О. (2013) ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 230-231.

[img]
Перегляд
Текст
Величко С., Самборський І.О..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Величко С. Вплив маркетингових комунікацій на поведінку споживачів / С.Величко, І.О.Самборський // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали VІ Міжнар. наук.–практ. конф. студентів та молодих науковців. Ч. 2. Природничо-математичний, суспільно-гуманітарний та економічний напрями. - Рівне, 2013. - С. 230-231.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Наталія Гуменюк
Дата внесення: 14 Квіт 2021 10:29
Останні зміни: 14 Квіт 2021 10:29
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6166

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу