ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ

Вальковець В. and Дейнега О.В. (2022) ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. pp. 98-101.

[img]
Preview
Text
Вальковець В., Дейнега О.В..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Завдання сучасного маркетингу стають все більш глобальними, починають охоплювати все більше коло питань, що стосуються організації та проведення виробничої та господарської діяльності. Будь-яке ринково орієнтоване підприємство, зокрема і підприємство поштового зв’язку, потребує застосування маркетингових прийомів, інструментів, що дозволяє підвищувати ефективність всіх його процесів, лояльність цільової аудиторії, нарощувати капітал та підвищувати цінність бренду. Все це в сукупності дозволяє забезпечувати йому стійку довгострокову позицію на ринку.

Item Type: Article
Additional Information: Вальковець В. Організація маркетингової діяльності на підприємстві поштового зв'язку / В. Вальковець, О.В. Дейнега // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2022 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2022. – С. 98-101.
Uncontrolled Keywords: управління підприємством, маркетингова діяльність, підприємство поштового зв'язку.
Subjects: 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 05 May 2023 07:55
Last Modified: 05 May 2023 07:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11186

Actions (login required)

View Item View Item