Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТОВАР ЯК ОБ’ЄКТ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ

Рубель В.М. та Дейнега І.О. (2023) ТОВАР ЯК ОБ’ЄКТ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 139-141.

[img]
Перегляд
Текст
Рубель В.М., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Рубель В.М. Товар як об’єкт маркетингового управління / В.М. Рубель, І.О. Дейнега // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: ІIІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2023 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2023. – С. 139-141.
Ключові слова: Товар, маркетингове управління, маркетингова товарна політика
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 25 Січ 2024 08:33
Останні зміни: 25 Січ 2024 08:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12405

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу