ТОВАР ЯК ОБ’ЄКТ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ

Рубель В.М. and Дейнега І.О. (2023) ТОВАР ЯК ОБ’ЄКТ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 139-141.

[img]
Preview
Text
Рубель В.М., Дейнега І.О..pdf

Download (6MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Рубель В.М. Товар як об’єкт маркетингового управління / В.М. Рубель, І.О. Дейнега // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: ІIІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2023 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2023. – С. 139-141.
Uncontrolled Keywords: Товар, маркетингове управління, маркетингова товарна політика
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: О. В. Іванчук
Date Deposited: 25 Jan 2024 08:33
Last Modified: 25 Jan 2024 08:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12405

Actions (login required)

View Item View Item