ФОРМИРОВАНИЕ КОМПЛЕКСА МАРКЕТИНГА В ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСЬКОЙ СРЕДЕ НА РЫНКЕ СЕЛЬСКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМА

Дейнега І.О. and Кратт О.А. (2016) ФОРМИРОВАНИЕ КОМПЛЕКСА МАРКЕТИНГА В ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСЬКОЙ СРЕДЕ НА РЫНКЕ СЕЛЬСКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМА. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, pp. 200-2007. ISBN 978-617-601-157-6

[img]
Preview
Text
Дейнега И.А., Крат О.А._Формирование комплекса.pdf

Download (5MB) | Preview
Item Type: Book Section
Additional Information: Дейнега И.А. Формирование комплекса маркетинга в предпринимательской среде на рынке сельского зеленого туризма / И.А.Дейнега, О.А.Кратт // Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні : монографія / за заг. ред. М.Х.Шершуна. - Рівне : О. Зень, 2016. - С. 200-207.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 332 Регіональна економіка. Територіальна економіка. Економіка землі. Економіка житла
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 18 May 2021 10:08
Last Modified: 19 May 2021 06:42
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7098

Actions (login required)

View Item View Item