ВПЛИВ САМОПРЕЗЕНТАЦІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ

Корчакова Н.В. (2022) ВПЛИВ САМОПРЕЗЕНТАЦІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. pp. 26-28.

Full text not available from this repository.
Item Type: Article
Additional Information: Корчакова Н. В. Вплив самопрезентаційної мотивації на споживчу поведінку покупця / Н. В. Корчакова // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – С. 26-28.
Uncontrolled Keywords: споживча поведінка, самопрезентація, самопрезентаційна мотивація, поведінка покупця
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Depositing User: О. В. Іванчук
Date Deposited: 28 Apr 2023 12:04
Last Modified: 28 Apr 2023 12:04
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11157

Actions (login required)

View Item View Item