Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПЛИВ САМОПРЕЗЕНТАЦІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ

Корчакова Н.В. (2022) ВПЛИВ САМОПРЕЗЕНТАЦІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 26-28.

Повний текст недоступний з цього архіву.
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Корчакова Н. В. Вплив самопрезентаційної мотивації на споживчу поведінку покупця / Н. В. Корчакова // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – С. 26-28.
Ключові слова: споживча поведінка, самопрезентація, самопрезентаційна мотивація, поведінка покупця
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 28 Квіт 2023 12:04
Останні зміни: 28 Квіт 2023 12:04
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11157

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу