Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ

Гарбар С.П. та Яковенко Р. О. та Дейнега І.О. (2023) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 173-175.

[img]
Перегляд
Текст
Гарбар С.П., Яковенко Р.О., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гарбар С.П. Суть і значення цифрових технологій в управлінні маркетингом підприємств / С.П. Гарбар, Р.О. Яковенко, І.О. Дейнега // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: ІIІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2023 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2023. – С. 173-175.
Ключові слова: Цифрові технології, управління маркетингом підприємств, маркетингова діяльність, професійний маркетинг
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 29 Січ 2024 10:14
Останні зміни: 29 Січ 2024 10:14
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12437

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу