СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ

Гарбар С.П. and Яковенко Р. О. and Дейнега І.О. (2023) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 173-175.

[img]
Preview
Text
Гарбар С.П., Яковенко Р.О., Дейнега І.О..pdf

Download (6MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Гарбар С.П. Суть і значення цифрових технологій в управлінні маркетингом підприємств / С.П. Гарбар, Р.О. Яковенко, І.О. Дейнега // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: ІIІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2023 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2023. – С. 173-175.
Uncontrolled Keywords: Цифрові технології, управління маркетингом підприємств, маркетингова діяльність, професійний маркетинг
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: О. В. Іванчук
Date Deposited: 29 Jan 2024 10:14
Last Modified: 29 Jan 2024 10:14
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12437

Actions (login required)

View Item View Item