ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧА

Марценюк В.В. (2020) ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. pp. 47-49.

[img]
Preview
Text
Марценюк В.В..pdf

Download (20MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Марценюк В.В. ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧА / В.В.Марценюк // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (20–21 лютого 2020 р.). – Рівне, 2020. – С. 47-49.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Divisions: Факультет документальних комунікацій та менеджменту > Кафедра менеджменту
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 01 Jul 2020 10:18
Last Modified: 01 Jul 2020 10:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/373

Actions (login required)

View Item View Item