КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ В УКРАЇНІ: ВІД КОНЦЕПТУ ДО РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ

Пляшко О.С. and Хомич С.В. (2024) КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ В УКРАЇНІ: ВІД КОНЦЕПТУ ДО РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 265-270.

[img]
Preview
Text
Пляшко О.С., Хомич С.В..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Концепт креативної економіки, яка є одним з мейнстримів сучасного економічного розвитку та науково-практичних досліджень, є не лише невипадковим, а й невідворотним. Він обумовлений викликами та можливостями поточного етапу суспільного розвитку: технологічним прогресом і глобалізацією, економічними трансформаціями і розвитком економіки знань та цифрових технологій, зміною споживацьких уподобань. Відтак концепція креативної економіки спирається на взаємодію між людською творчістю, ідеями та інтелектуальною власністю, знаннями і технологіями. По суті, це економічна діяльність, заснована на знаннях, яка має як культурну, так і комерційну цінність і включає креативні індустрії та інші види креативної економічної діяльності.

Item Type: Article
Additional Information: Пляшко О.С. Креативні індустрії в Україні: від концепту до резильєнтності / О.С. Пляшко, С.В. Хомич // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 лют. 2024 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2024. – С. 265-270.
Uncontrolled Keywords: концепт, креативна економіка, креативні індустрії.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 334 Форми організації та співробітництва в економіці
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 04 Jul 2024 06:34
Last Modified: 04 Jul 2024 07:53
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13872

Actions (login required)

View Item View Item