Items where Subject is "334 Форми організації та співробітництва в економіці"
![]() | Up a level |
- Універсальна десяткова класифікація документів (17)
- 3 Суспільні науки (17)
- 33 Економіка. Економічна наука (17)
- 334 Форми організації та співробітництва в економіці (17)
- 33 Економіка. Економічна наука (17)
- 3 Суспільні науки (17)
В
Вильчик А.А. and Якубовська Н.В. (2022) ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ОНЛАЙН МОДЕЛІ БІЗНЕСУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. pp. 101-105.
Д
Дейнега І.О. and Волос І.В. (2024) УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В УМОВАХ ДОМІНУВАННЯ ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 122-126.
К
Камінська О.В. and Іванченко Г.В. (2016) ЦЕНТР КОМПЕТЕНЦІЙ ЯК ОРГАНІЗАЦІЙНО-КООРДИНУЮЧА ІНСТИТУЦІЯ РЕГІОНАЛЬНОГО КЛАСТЕРА. Економiка та держава, 2016: №4. pp. 44-47.
Князевич А.О. СТАНОВЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. Маркетинг на міжнародних ринках товарів і послуг: глобальні аспекти, 2012. pp. 86-88.
Крет О.В. and Крет Р.М. (2016) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ПОЛІТИЧНИХ PR-ТЕХНОЛОГІЙ В УКРАЇНІ. Соціальні комунікації і нові комунікативні технології, 2016. pp. 42-45.
М
Мартинчук С. (2018) КУСТАРНЕ ВИРОБНИЦТВО ВОЛИНІ КІНЦЯ XVIII – ПОЧАТКУ ХІХ СТ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2018 (Вип.30). pp. 39-47. ISSN 2519-1942
Марценюк В.В. (2022) ОПТИМІЗАЦІЯ ФОРМ ЗАЙНЯТОСТІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕСУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. pp. 162-163.
Н
Нагулко В.О. and Шимко О.В. (2014) АУТСОРСИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ОПТИМІЗАЦІЇ РЕМОНТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. pp. 63-64.
П
Пляшко О.С. and Хомич С.В. (2024) КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ В УКРАЇНІ: ВІД КОНЦЕПТУ ДО РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 265-270.
С
Савченко О.Р. (2020) ЯКІСТЬ ПОСЛУГ ТРАНСПОРТНО-ЕКСПЕДИТОРСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК СКЛАДОВА СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2020. pp. 587-590.
Савчук П.О. (2001) РОЛЬ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ЗМІЦНЕННІ ОБОРОННО–МАСОВОЇ РОБОТИ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ (1943–1945 РР.). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). pp. 77-83. ISSN 2519-1942
Самборський І.О. and Герасименко О. (2020) УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2020. pp. 123-127.
Ш
Шимко О.В. (2013) ІНТЕГРАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ ЯК НАПРЯМ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА В ТОРГІВЛІ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2013: Вип. 21. pp. 281-285. ISSN 2519-2558
Шимко О.В. (2022) АУТСОРСИНГ МАРКЕТИНГУ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. In: Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики, 09-10 вересня 2022 р., м. Одеса, Одеський національний економічний університет.
Ю
Юрим І.Л. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗВ'ЯЗКІВ РЕГІОНІВ СВІТУ В КОНТЕКСТІ ВПЛИВУ ПАНДЕМІЇ COVID-19 (НА ПРИКЛАДІ ЄВРОПИ). [Бакалаврська робота]
Юскович-Жуковська В.І. (2014) ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ УСПІШНОГО БІЗНЕСУ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. pp. 52-53.
Я
Язвінська Т.В. and Дейнега І.О. (2020) ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ УПАРВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТІСТЮ ПП "ВЕСТ-ВЕКТОР". Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільва, 2020. pp. 750-751.