УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В УМОВАХ ДОМІНУВАННЯ ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ

Дейнега І.О. and Волос І.В. (2024) УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В УМОВАХ ДОМІНУВАННЯ ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 122-126.

[img]
Preview
Text
Дейнега І.О., Волос І.В..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

В умовах ринкових відносин ціна є одним із головних інструментів у конкурентній боротьбі суб’єктів господарювання на ринку, що з однієї сторони допомагає виробнику чи продавцю організувати збут товарів та отримати відповідний рівень прибутку, а з іншої споживачеві – придбати і використати для власної потреби цей товар. Головною метою цінової політики для виробників є встановлення залежно від положення на ринку таких цін, щоб одержати запланований обсяг прибутку та вирішити поставлені стратегічні й оперативні задачі.

Item Type: Article
Additional Information: Дейнега І.О. Управління ціновою політикою в умовах в умовах доміннування поведінкової економіки / І.О. Дейнега, І.В. Волос // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 лют. 2024 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2024. – С. 122-126.
Uncontrolled Keywords: ринкові відносини, цінова політика, поведінкова економіка
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 334 Форми організації та співробітництва в економіці
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 02 Jul 2024 12:30
Last Modified: 02 Jul 2024 12:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13866

Actions (login required)

View Item View Item