Дейнега І.О. та Волос І.В. (2024) УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В УМОВАХ ДОМІНУВАННЯ ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 122-126.
Текст
Дейнега І.О., Волос І.В..pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
В умовах ринкових відносин ціна є одним із головних інструментів у конкурентній боротьбі суб’єктів господарювання на ринку, що з однієї сторони допомагає виробнику чи продавцю організувати збут товарів та отримати відповідний рівень прибутку, а з іншої споживачеві – придбати і використати для власної потреби цей товар. Головною метою цінової політики для виробників є встановлення залежно від положення на ринку таких цін, щоб одержати запланований обсяг прибутку та вирішити поставлені стратегічні й оперативні задачі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дейнега І.О. Управління ціновою політикою в умовах в умовах доміннування поведінкової економіки / І.О. Дейнега, І.В. Волос // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 лют. 2024 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2024. – С. 122-126. |
Ключові слова: | ринкові відносини, цінова політика, поведінкова економіка |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 334 Форми організації та співробітництва в економіці |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 02 Лип 2024 12:30 |
Останні зміни: | 02 Лип 2024 12:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13866 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |