Пляшко О.С. та Хомич С.В. (2024) КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ В УКРАЇНІ: ВІД КОНЦЕПТУ ДО РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 265-270.
Текст
Пляшко О.С., Хомич С.В..pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
Концепт креативної економіки, яка є одним з мейнстримів сучасного економічного розвитку та науково-практичних досліджень, є не лише невипадковим, а й невідворотним. Він обумовлений викликами та можливостями поточного етапу суспільного розвитку: технологічним прогресом і глобалізацією, економічними трансформаціями і розвитком економіки знань та цифрових технологій, зміною споживацьких уподобань. Відтак концепція креативної економіки спирається на взаємодію між людською творчістю, ідеями та інтелектуальною власністю, знаннями і технологіями. По суті, це економічна діяльність, заснована на знаннях, яка має як культурну, так і комерційну цінність і включає креативні індустрії та інші види креативної економічної діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пляшко О.С. Креативні індустрії в Україні: від концепту до резильєнтності / О.С. Пляшко, С.В. Хомич // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 лют. 2024 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2024. – С. 265-270. |
Ключові слова: | концепт, креативна економіка, креативні індустрії. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 334 Форми організації та співробітництва в економіці 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 04 Лип 2024 06:34 |
Останні зміни: | 04 Лип 2024 07:53 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13872 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |