МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Вильчик А.А. and Дейнега І.О. (2023) МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 76-79.

[img]
Preview
Text
Вильчик А.А., Дейнега І.О..pdf

Download (6MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Вильчик А.А. Маркетингове забезпечення ціноутворення на підприємстві / А.А. Вильчик, І.О. Дейнега // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: ІIІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 17 листоп. 2023 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2023. – С. 76-79.
Uncontrolled Keywords: Маркетингове забезпечення, ціноутворення, забезпечення підприємства, цінова політика
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: О. В. Іванчук
Date Deposited: 20 Jan 2024 15:25
Last Modified: 20 Jan 2024 15:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12375

Actions (login required)

View Item View Item