РОЛЬ БРЕНДИНГУ У РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ

Пиптик В.Ю. and Дейнега І.О. (2020) РОЛЬ БРЕНДИНГУ У РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. pp. 463-466.

[img]
Preview
Text
ПиптикВ.Ю., Дейнега І.О..pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Пиптик В.Ю. Роль брендингу у розвитку територій / В.Ю.Пиптик, І.О.Дейнега (наук. керівник) // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки : зб. тез допов. Міжнарод. наук.-практ. конф. молодих науковців, аспірантів і здобувачів вищ. освіти, м. Рівне, 21-22 трав. 2020 р. - Рівне, 2020. - Ч. 1. - С. 463-466.
Uncontrolled Keywords: брендинг
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
3 Суспільні науки > 35 Державне адміністративне управління. Військова справа
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 09 Sep 2021 12:11
Last Modified: 09 Sep 2021 12:11
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8888

Actions (login required)

View Item View Item