Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ БРЕНДИНГУ У РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ

Пиптик В.Ю. та Дейнега І.О. (2020) РОЛЬ БРЕНДИНГУ У РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. с. 463-466.

[img]
Перегляд
Текст
ПиптикВ.Ю., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Пиптик В.Ю. Роль брендингу у розвитку територій / В.Ю.Пиптик, І.О.Дейнега (наук. керівник) // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки : зб. тез допов. Міжнарод. наук.-практ. конф. молодих науковців, аспірантів і здобувачів вищ. освіти, м. Рівне, 21-22 трав. 2020 р. - Рівне, 2020. - Ч. 1. - С. 463-466.
Ключові слова: брендинг
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
3 Суспільні науки > 35 Державне адміністративне управління. Військова справа
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 09 Вер 2021 12:11
Останні зміни: 09 Вер 2021 12:11
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8888

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу