СУТНІСТЬ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ

Трибушиніна Ю.С. and Дейнега О.В. (2017) СУТНІСТЬ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. pp. 70-72.

[img]
Preview
Text
Трибушиніна Ю.С., Дейнега О.В..pdf

Download (4MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Трибушиніна Ю.С. Сутність та роль маркетингової цінової політики підприємств / Ю.С.Трибушиніна, О.В.Дейнега // Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців, 16 трав. 2017 р. – Рівне : РДГУ, 2017. – C. 70-72.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: valiko
Date Deposited: 07 Apr 2021 06:35
Last Modified: 07 Apr 2021 06:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5919

Actions (login required)

View Item View Item