ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗНИЖЕННЯ РИЗИКІВ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Коханевич Т.П. (2021) ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗНИЖЕННЯ РИЗИКІВ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. pp. 68-69.

[img]
Preview
Text
Коханевич Т..pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Коханевич Т. Франчайзинг як інструмент зниження ризиків туристичних підприємств / Т. Коханевич // Socially competent management of corporations in a behavioral economy: Collection of scientific papers. - 2021. - Ч. 1. - С. 68-69.
Uncontrolled Keywords: Туристична індустрія, франчайзинг
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: О. В. Іванчук
Date Deposited: 24 Jul 2024 09:49
Last Modified: 24 Jul 2024 12:47
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14105

Actions (login required)

View Item View Item