Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗНИЖЕННЯ РИЗИКІВ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Коханевич Т.П. (2021) ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗНИЖЕННЯ РИЗИКІВ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 68-69.

[img] Текст
Коханевич Т..pdf

Завантажити (3MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Коханевич Т. Франчайзинг як інструмент зниження ризиків туристичних підприємств / Т. Коханевич // Socially competent management of corporations in a behavioral economy: Collection of scientific papers. - 2021. - Ч. 1. - С. 68-69.
Ключові слова: Туристична індустрія, франчайзинг
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 24 Лип 2024 09:49
Останні зміни: 24 Лип 2024 12:47
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14105

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу