Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ЕКОНОМІКО-СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ

Хижнякова Н.О. (2022) ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ЕКОНОМІКО-СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 179-180.

[img]
Перегляд
Текст
Хижнякова Н. О..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Хижнякова Н. О. Основні показники економіко-статистичного аналізу у сфері маркетингу Н. О. Хижнякова // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – С. 179-180.
Ключові слова: маркетинг, статистика ринку, економіко-статистичний аналіз
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 08 Трав 2023 11:39
Останні зміни: 08 Трав 2023 11:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11207

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу