ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ЕКОНОМІКО-СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ

Хижнякова Н.О. (2022) ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ЕКОНОМІКО-СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. pp. 179-180.

[img]
Preview
Text
Хижнякова Н. О..pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Хижнякова Н. О. Основні показники економіко-статистичного аналізу у сфері маркетингу Н. О. Хижнякова // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – С. 179-180.
Uncontrolled Keywords: маркетинг, статистика ринку, економіко-статистичний аналіз
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Depositing User: О. В. Іванчук
Date Deposited: 08 May 2023 11:39
Last Modified: 08 May 2023 11:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11207

Actions (login required)

View Item View Item