СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ У СФЕРІ КУЛЬТУРИ

Пелех О.Б. and Юськів Б.М. (2023) СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ У СФЕРІ КУЛЬТУРИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2023 (Вип.45). pp. 170-178. ISSN 2411-1546

[img]
Preview
Text
Пелех О.Б., Юськів Б.М..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Стратегічні комунікації передбачають свідомий обмін інформацією з метою переконування, впливу й інформування аудиторії для зміни її поведінки. Акцентується увага на тому, що вони розглядаються як розвиток PR. Формула стратегічних комунікацій включає акторів, впливи та ефекти. Розглядаються етапи реалізації стратегічних комунікацій: ознайомлення, зацікавлення, першу спробу, постійне використання та формування прихильників. Доведено, що успіх залежить від наявності цінностей та взаємної довіри. У сфері культури застосовують стратегічні комунікації, зокрема маркетингові заходи та зв‘язки з громадськістю, публікації, моніторинг ЗМІ, прес-конференції, підтримка контактів із представниками ЗМІ й кризові комунікації.

Item Type: Article
Additional Information: Пелех О.Б. Стратегічні комунікації у сфері культури / О.Б. Пелех, Б.М. Юськів // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : наук. зб. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 45. - С. 170-178.
Uncontrolled Keywords: стратегічні комунікації, зв‘язки з громадськістю, культура.
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури
0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 007 Діяльність і організація. Загальна теорія комунікацій і управління (кібернетика). "Соціальна інженерія"
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 26 Oct 2023 09:23
Last Modified: 26 Oct 2023 09:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11892

Actions (login required)

View Item View Item