ОРГАНІЗАЦІЇ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ІЗ ЗАТРИМКОЮ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ

Гузик О. and Широких А.О. (2023) ОРГАНІЗАЦІЇ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ІЗ ЗАТРИМКОЮ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.8). pp. 18-20.

[img]
Preview
Text
Гузик О., Штроких А..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

У Базовому компоненті дошкільної освіти зазначається, що одним з головних завдань дошкільної освіти є формування особистості дитини й підготовка її до навчання в школі. Аналіз психолого- педагогічної літератури свідчить про збільшення кількості дітей дошкільного віку із порушеннями усного мовлення. У зв’язку з цим значущості набуває превентивне навчання і виховання дошкільників з порушеннями мовлення, особливо з загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ). Такі діти належать до неоднорідної та чисельної групи, для якої оволодіння усним мовленням – єдиний і основний шлях особистісного розвитку. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні, вивченні та організації корекційної роботи для дітей із ЗНМ у дошкільному закладі.

Item Type: Article
Additional Information: Гузик О. Організації корекційної роботи з дітьми із затримкою мовленнєвого розвитку / О. Гузик, А. О. Широких // Студентський дайджест: зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 8. - С. 18-20.
Uncontrolled Keywords: діти із затримкою розвитку, мовленнєвий розвиток, корекційна робота.
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Divisions: Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 25 Mar 2024 10:21
Last Modified: 25 Mar 2024 10:21
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12881

Actions (login required)

View Item View Item