Ганжа М.В. (2016) ФУНКЦІЇ ДИЗАЙНУ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ВИХОВНІЙ ПРАКТИЦІ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 124-134. ISSN 2411-4553
|
Текст
Ганжа М.В..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлені виховні властивості дизайну, що ефективно використовуються в різних країнах світу. Зорієнтовано педагогічну громадськість на виявлення ініціативності, підприємливості в учнів, на їхнє культурне самовираження, не лише на пізнання й перетворення світу, але й на проектування нової реальності, у якій би краса із доцільністю утворювали синтез нової якості, синтез освітньо-культурний. Підкреслено вплив мистецтва дизайну на формування особистості школяра.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ганжа М.В. Функції дизайну в педагогічній теорії та виховній практиці зарубіжних країн / М.В.Ганжа // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 4. - С. 124-134. |
Ключові слова: | дизайн, творча діяльність, предметне перетворення, естетичне виховання. |
Тематика (за УДК): | 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 74 Малювання та креслення. Дизайн. Декоративно-прикладне мистецтво. Художні промисли |
Підрозділи: | Художньо-педагогічний факультет > Кафедра образотворчого та декоративного мистецтва |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 29 Жов 2020 08:00 |
Останні зміни: | 29 Жов 2020 08:00 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1292 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |