Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РЕКЛАМА ЯК ОДИН З ФАКТОРІВ ОТРИМАННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ

Орлов О.Г. (2023) РЕКЛАМА ЯК ОДИН З ФАКТОРІВ ОТРИМАННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2023. с. 47-48.

[img]
Перегляд
Текст
Орлов О.Г..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

В сучасних ринкових умовах господарювання підприємства ведуть дедалі жорстокішу конкурентну боротьбу за нові ринки збуту, споживачів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Орлов О.Г. Реклама як один з факторів отримання підприємством конкурентної переваги / О.Г.Орлов // Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених, м. Рівне, 5 груд. 2023 р. - Рівне : РДГУ, 2023. - С. 47-48.
Ключові слова: реклама, фактор, отримання, підприємство, конкурентна перевага
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 02 Квіт 2024 09:02
Останні зміни: 02 Квіт 2024 09:02
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12936

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу