РЕКЛАМА ЯК ОДИН З ФАКТОРІВ ОТРИМАННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ

Орлов О.Г. (2023) РЕКЛАМА ЯК ОДИН З ФАКТОРІВ ОТРИМАННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2023. pp. 47-48.

[img]
Preview
Text
Орлов О.Г..pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

В сучасних ринкових умовах господарювання підприємства ведуть дедалі жорстокішу конкурентну боротьбу за нові ринки збуту, споживачів.

Item Type: Article
Additional Information: Орлов О.Г. Реклама як один з факторів отримання підприємством конкурентної переваги / О.Г.Орлов // Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених, м. Рівне, 5 груд. 2023 р. - Рівне : РДГУ, 2023. - С. 47-48.
Uncontrolled Keywords: реклама, фактор, отримання, підприємство, конкурентна перевага
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Людмила Буравкова
Date Deposited: 02 Apr 2024 09:02
Last Modified: 02 Apr 2024 09:02
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12936

Actions (login required)

View Item View Item