Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДІАГНОСТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГІВ

Подлящук О. та Кулаков Р.С. (2023) ДІАГНОСТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГІВ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.8). с. 62-64.

[img]
Перегляд
Текст
Подлящук О., Кулаков Р.С..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Професія педагога вважається найбільш соціально значущою. Адже такий вид професійної діяльності пов’язаний, у першу чергу, із формуванням суспільної свідомості. Через велику емоційну напруженість фахової діяльності педагога, високу відповідальність та складність зростає ризик виникнення синдрому емоційного вигорання. Зважаючи на це, метою дослідження стало емпіричне дослідження психологічних особливостей психологічного вигорання педагогів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Подлящук О. Діагностичні засади вивчення психологічних особливостей емоційного вигорання педагогів / О. Подляшук; гаук. кер. Р.С. Кулаков // Студентський дайджест: зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 8. - С. 62-64.
Ключові слова: психодіагностика, емоційне вигорання, професійне вигорання, професія педагога.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 11 Квіт 2024 08:30
Останні зміни: 11 Квіт 2024 08:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13019

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу