Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Тимощук В.В. та Поліщук О.Ю. (2023) НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2023. с. 56-58.

[img]
Перегляд
Текст
Тимощук В.В.., Поліщук О.Ю..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

В теперішньому світі важко уявити діяльність підприємств без маркетингової діяльності. Оскільки, маркeтинг є функцією менеджменту, він включає в себе аналіз, планування, реалізацію і контроль заходів, спрямованих на формування та інтенсифікацію попиту на товари або послуги і збільшення прибутку.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Тимощук В.В. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства / В.В.Тимощук, О.Ю.Поліщук // Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених, м. Рівне, 5 груд. 2023 р. - Рівне : РДГУ, 2023. - С. 56-58.
Ключові слова: напрями вдосконалення, маркетингова діяльність, підприємства
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 23 Квіт 2024 08:55
Останні зміни: 23 Квіт 2024 08:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13169

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу