НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Тимощук В.В. and Поліщук О.Ю. (2023) НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2023. pp. 56-58.

[img]
Preview
Text
Тимощук В.В.., Поліщук О.Ю..pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

В теперішньому світі важко уявити діяльність підприємств без маркетингової діяльності. Оскільки, маркeтинг є функцією менеджменту, він включає в себе аналіз, планування, реалізацію і контроль заходів, спрямованих на формування та інтенсифікацію попиту на товари або послуги і збільшення прибутку.

Item Type: Article
Additional Information: Тимощук В.В. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства / В.В.Тимощук, О.Ю.Поліщук // Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених, м. Рівне, 5 груд. 2023 р. - Рівне : РДГУ, 2023. - С. 56-58.
Uncontrolled Keywords: напрями вдосконалення, маркетингова діяльність, підприємства
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Людмила Буравкова
Date Deposited: 23 Apr 2024 08:55
Last Modified: 23 Apr 2024 08:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13169

Actions (login required)

View Item View Item