Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ РІВНЕНЩИНИ

Микитин Т.М. (2014) ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ РІВНЕНЩИНИ. Економічні науки. Серія "Регіональна економіка", 2014 (Вип.11): (43). с. 159-166.

[img] Текст
ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНИХ .pdf

Завантажити (302kB)

Анотація

У статті розглянуті питання розвитку маркетингу туристичних дестинацій. Визначено категорії об'єктів природно-заповідного фонду, які могли б стати атракціями для туристичного продукту Рівненської області. Виокремлено найбільш перспективні об'єкти ПЗФ для атракцій.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Микитин Т.М. Використання маркетингу туристичних дестинацій для просування об’єктів природно-заповідного фонду Рівненщини / Т.М. Микитин // Економічні науки. Серія "Регіональна економіка" : зб. наук. пр. / Луцький національний технічний університет. - 2014. - Вип. 11 (43). - С. 159-166.
Ключові слова: Туристична дестинація, маркетинг дестинацій, атракція, природно-заповідний фонд, заповідні території Рівненщини
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 332 Регіональна економіка. Територіальна економіка. Економіка землі. Економіка житла
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 26 Лип 2024 07:54
Останні зміни: 26 Лип 2024 07:54
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14143

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу