Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГ ЗАПОВІДНИХ ТЕРИТОРІЙ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМОК РОЗВИТКУ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ

Микитин Т.М. (2012) МАРКЕТИНГ ЗАПОВІДНИХ ТЕРИТОРІЙ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМОК РОЗВИТКУ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ. Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка, 2012: Вип.623-6. с. 38-41.

[img] Текст
МАРКЕТИНГ ЗАПОВІДНИХ ТЕРИТОРІЙ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМОК.pdf

Завантажити (270kB)

Анотація

Викладено основні положення нового маркетингового напрямку - маркетингу заповідних територій, який розглядається як інструмент зміцнення фінансової стійкості природно-заповідного фонду.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Микитин Т.М. Маркетинг заповідних територій як стратегічний напрямок розвитку природно-заповідного фонду / Т.М. Микитин // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2012. - Вип. 623-626. - С. 38-41.
Ключові слова: Природно-заповідний фонд, рекреаційні території, маркетинг природно-заповідних територій
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 332 Регіональна економіка. Територіальна економіка. Економіка землі. Економіка житла
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 26 Лип 2024 08:21
Останні зміни: 26 Лип 2024 08:21
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14144

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу