Юськів Б.М. та Карпчук Н. та Пелех О.Б. (2023) СТРУКТУРА СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО КОМУНІКАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ. Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії, 2023 (№ 2): (16). с. 92-118.
Текст
СТРУКТУРА СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ОСНОВА .pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Стратегічні комунікації є одним із проявів державної влади та інструментом у політичному й безпековому досягненні національних інтересів. Сучасні конфлікти мають форму гібридних дій у сфері використання інформації на основі мас-медіа та інтернету. Завданням стратегічних комунікацій є вплив на громадську думку, зміна культурних цінностей і коригування політичної системи через «перепрограмування» політичної культури. Зазначені наступальні дії можуть суттєво вплинути на обороноздатність і безпеку держави, впливаючи на свідомість населення. У статті розглянуто питання стратегічних комунікацій України під час російсько-української війни, яка розпочалася 24 лютого 2022 р. Автори розглядають стратегічні комунікації як систему, що складається з інваріантних і варіативних компонентів, котрі можуть бути спроєктовані в повідомленнях медіа. З одного боку, медіа є інструментом стратегічних комунікацій, а з іншого – стратегічні комунікації трансформуються, відображаючись у медіаповідомленнях. Мета дослідження – розкриття структури стратегічних комунікацій як основи комунікаційного менеджменту, яка характерна для періоду збройного конфлікту. Проаналізовано повідомлення телеграм-каналу Insider Ukraine за перші 100 днів російсько-української війни. На основі рефлексивного тематичного аналізу з використанням одностороннього дисперсійного аналізу з’ясовано, що стратегічні комунікації України в період війни складаються з таких інваріантних компонентів: інтерактивні комунікації України, оперативні комунікації України, позаоперативні комунікації України, оперативні та позаоперативні комунікації щодо РФ. Ці узагальнені компоненти мають свої підкомпоненти, інтенсивність або повна відсутність яких у повідомленнях медіа може бути пов’язана з конкретними подіями періоду війни. Це дослідження робить внесок у розуміння структури стратегічних комунікацій загалом і під час війни зокрема. Проведений аналіз інтернет-комунікацій потрібно розглядати як частину стратегічного управління комунікаціями, уключену в процес стратегічного планування оборони та безпеки країни.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Юськів Б. Структура стратегічних комунікацій як основа ефективного комунікаційного менеджменту України в умовах війни / Б. Юськів, Н. Карпчук, О. Пелех // Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії. - 2023. - № 2 (16). - С. 92-118. |
Ключові слова: | Стратегічні комунікації, комунікаційний менеджмент, рефлексивний тематичний аналіз, медіаповідомлення, безпека, війна, Україна |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 32 Політика > 327 Міжнародні зв'язки. Світова політика. Міжнародні справи. Зовнішня політика |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 30 Лип 2024 09:09 |
Останні зміни: | 30 Лип 2024 09:09 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14163 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |