Лук’яник Л.В. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2023: Вип.4. с. 53-59. ISSN 2786-4707
Текст
Лук'яник Л._Acta Paedagogiсa Volynienses, Вип. 4, 2023_removed.pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
У статті розглянуто психолого-педагогічну класифікацію мовленнєвих порушень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, адже за статистикою кількість дітей із порушеннями мовлення з кожним роком зростає. Саме у дошкільному та молодшому шкільному віці створюється підґрунтя для успішного розвитку мовлення, а сприяє цьому корекційно-педагогічна робота педагогів, що й обумовлює актуальність даного дослідження.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук’яник Л. Психолого-педагогічна класифікація мовленнєвих порушень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку Л. Лук’яник // Acta Pedagogiсa Volynienses / Волинський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк : Гельветика, 2023. - Вип. 4. - С. 53–59. - doi: https://doi.org/10.32782/apv/2023.4.9 |
Ключові слова: | діагностика, проблема мовленнєвих недоліків, корекція мовленнєвих порушень, діти дошкільного та молодшого шкільного віку. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 01 Серп 2024 10:11 |
Останні зміни: | 01 Серп 2024 10:11 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14188 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |