Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Лук’яник Л.В. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2023: Вип.4. с. 53-59. ISSN 2786-4707

[img] Текст
Лук'яник Л._Acta Paedagogiсa Volynienses, Вип. 4, 2023_removed.pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

У статті розглянуто психолого-педагогічну класифікацію мовленнєвих порушень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, адже за статистикою кількість дітей із порушеннями мовлення з кожним роком зростає. Саме у дошкільному та молодшому шкільному віці створюється підґрунтя для успішного розвитку мовлення, а сприяє цьому корекційно-педагогічна робота педагогів, що й обумовлює актуальність даного дослідження.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лук’яник Л. Психолого-педагогічна класифікація мовленнєвих порушень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку Л. Лук’яник // Acta Pedagogiсa Volynienses / Волинський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк : Гельветика, 2023. - Вип. 4. - С. 53–59. - doi: https://doi.org/10.32782/apv/2023.4.9
Ключові слова: діагностика, проблема мовленнєвих недоліків, корекція мовленнєвих порушень, діти дошкільного та молодшого шкільного віку.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 01 Серп 2024 10:11
Останні зміни: 01 Серп 2024 10:11
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14188

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу