ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Лук’яник Л.В. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2023: Вип.4. pp. 53-59. ISSN 2786-4707

[img]
Preview
Text
Лук'яник Л._Acta Paedagogiсa Volynienses, Вип. 4, 2023_removed.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто психолого-педагогічну класифікацію мовленнєвих порушень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, адже за статистикою кількість дітей із порушеннями мовлення з кожним роком зростає. Саме у дошкільному та молодшому шкільному віці створюється підґрунтя для успішного розвитку мовлення, а сприяє цьому корекційно-педагогічна робота педагогів, що й обумовлює актуальність даного дослідження.

Item Type: Article
Additional Information: Лук’яник Л. Психолого-педагогічна класифікація мовленнєвих порушень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку Л. Лук’яник // Acta Pedagogiсa Volynienses / Волинський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк : Гельветика, 2023. - Вип. 4. - С. 53–59. - doi: https://doi.org/10.32782/apv/2023.4.9
Uncontrolled Keywords: діагностика, проблема мовленнєвих недоліків, корекція мовленнєвих порушень, діти дошкільного та молодшого шкільного віку.
Subjects: 3 Суспільні науки
Divisions: Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 01 Aug 2024 10:11
Last Modified: 01 Aug 2024 10:11
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14188

Actions (login required)

View Item View Item