Мельник В.Й. (2023) ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ТЮТЮНОПАЛІННЯ НА ЗДОРОВ’Я ПІДЛІТКІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 11 КЛАСІ. Академічні студії. Серія "Педагогіка", 2023 (Вип.2). с. 129-134.
  | 
            
              
Текст
 ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ТЮТЮНОПАЛІННЯ НА ЗДОРОВ’Я ПІДЛІТКІВ.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд  | 
          
Анотація
Робота присвячена дослідженню проблеми тютюнопаління серед підлітків. Проаналізовані результати опитування підлітків 9-11 класів в закладі загальної середньої освіти м. Рівне. Аналіз отриманих результатів свідчить, що підлітки, на жаль, не в повній мірі усвідомлюють проблему тютюнопаління і вплив на їх здоров’я, 2/3 опитаних дітей різного віку ніколи не мали бажання курити. Незрілість підлітків не дає можливості їм оцінити небезпечність куріння. З'ясовано, що в 54% опитаних в колі друзів не мають курців сигарет, а якщо вони появляться, то 60% підлітків перестануть з ними спілкуватися, а 24% обмежать спілкування. Проте, підлітки по різному обґрунтовують початок їхнього куріння. Для одних є бажання «виділитися» і здаватися дорослішими (45%), інші наслідують своїм авторитетам, батькам (2%), заради задоволення палять 23%, за компанію з однолітками (16%). Зауважимо, що у 85% підлітків батьки негативно ставляться до паління дітей.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мельник В.Й. Вивчення впливу тютюнопаління на здоров'я підлітків на уроках біології в 11 класі / В.Й. Мельник // Академічні студії. Серія "Педагогіка". - 2023. - Вип. 2. - С. 129-134. | 
| Ключові слова: | Проблеми тютюнопаління, підлітки, сигарети, здоров’я, ризики захворювань | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 30 Теорія, методолія та методи суспільних наук. Соціографія | 
| Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук | 
| Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук | 
| Дата внесення: | 20 Вер 2024 08:34 | 
| Останні зміни: | 20 Вер 2024 08:34 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14495 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 
		    


