Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ СПОРТУ ЯК БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

Безтелесна Л.І. та Паламарчук О.С. та Козійчук В.С. (2022) СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ СПОРТУ ЯК БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ. Вісник НУВГП, 2022: Вип.2(98). с. 13-25.

[img] Текст
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ СПОРТУ ЯК.pdf

Завантажити (367kB)

Анотація

У статі розглянуто соціально-економічну роль спорту в національній та світовій економіці. Відображено обсяги та структуру фінансування спорту в Україні. Виокремлено тенденції, що характерні для фінансування фізкультури та спорту в Україні та світ та зазначено причини їх прояву. Обґрунтовано, що спорт є бізнесом у сфері видовищ і розваг. Доведено, що подальше стратегічне управління розвитком спорту як бізнесом вимагає використання не лише фінансових, але й інформаційних ресурсів. Великий обсяг кількісної та якісної інформації, отриманої зі складних і динамічних ситуацій у спорті, необхідно ретельно поширювати та чітко представляти. Визначено, що ефективна співпраця бізнесових структур із сферою спорту забезпечується через залучення технічного та фінансового ступенів спонсорства. Цікавість до спорту як бізнесу в Україні зростає, особливо серед регіональних інвесторів, і лише за реалізації професійного менеджменту спорт може стати однією з точок зростання бізнесу в регіоні. Виявлено, що участь у спортивному житі приватних спонсорів немає системного характеру, а тому не змінює ситуацію загалом, хоча і створює деякі успішні феномени в окремих видах спорту. Показано, що на сьогодні левова частка професійних та навіть любительських вітчизняних футбольних клубів мають спонсорські контракти та продають рекламу. Доведено, що подальший розвиток спорту як видовищного і розважального бізнесу вимагає використання інструментів аналітики для прогнозування і моделювання спортивних подій.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Безтелесна Л. І. Стратегічне управління розвитком спорту як бізнесу в Україні / Л. І. Безтелесна, О. С. Паламарчук, В. С. Козійчук // Вісник НУВГП . Вип. 2(98). - С. 13-25.
Ключові слова: спорт; розвиток; бізнес; спонсорство; аналітика
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 08 Жов 2024 13:00
Останні зміни: 08 Жов 2024 13:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14552

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу