Маринець Н.В. та Кондратюк-Антонова Т.В. та Поліщук Н.В. (2024) РОЛЬ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ПРОЦЕСУ ПІЗНАННЯ: ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ. Культурологічний альманах, 2024: №2 (10). с. 185-192.
|
Текст
Поліщук Н та ін. Культурологічний альманах_2024.pdf Завантажити (299kB) | Перегляд |
Анотація
У статті проведено філософський аналіз ролі освіти у формуванні процесу пізнання. Освіта розглядається як важливий фактор у розвитку і становленні інтелектуальних, культурних та соціальних аспектів особистості. Подано дослідження різних філософських концепцій і підходів до розуміння природи пізнання через призму освіти. У статті приділено увагу взаємозв’язку між освітою та пізнанням. Проаналізовано, як освіта сприяє формуванню та розвитку пізнавальних здібностей особистості та впливає на її здатність до аналізу, критичного мислення та розуміння світу навколо.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Маринець Н.В. Роль освіти у формуванні процесу пізнання: філософський аналіз / Н.В. Маринець, Т.В. Кондратюк-Антонова, Н.В. Поліщук // Культурологічний альманах / Укр. держ. ун-т ім. Михайла Драгоманова. - 2024. - № 2 (10). - С. 185-192. |
Ключові слова: | філософія, освіта, роль освіти, інтелектуальний розвиток, пізнання, філософські концепції, культурний розвиток, критичне мислення. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 14 Філософські системи та погляди |
Підрозділи: | Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 07 Січ 2025 11:51 |
Останні зміни: | 07 Січ 2025 11:51 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15924 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |