Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД ЯК ІННОВАЦІЙНА МЕТОДОЛОГІЧНА ОРІЄНТАЦІЯ В ПЕДАГОГІЦІ

Лісова С.В. (2015) СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД ЯК ІННОВАЦІЙНА МЕТОДОЛОГІЧНА ОРІЄНТАЦІЯ В ПЕДАГОГІЦІ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 83-92. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Лісова С.В..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті представлено синергетичний підхід як інноваційну світоглядну концепцію для методології педагогічної науки; розглянуто її основні положення, проаналізовано особливості адаптації її ідей у змісті освіти, що є надзвичайно важливою й актуальною справою на сучасному етапі розвитку суспільства; обґрунтовано особливості її втілення в освітню практику, та застосування синергетичного підходу в моделюванні й прогнозуванні розвитку освітніх систем. Фундаментальні положення синергетики відкривають нові можливості для педагогічної науки, педагогічна синергетика є віддзеркаленням потреби сучасної педагогічної думки у певному теоретичному синтезі педагогічних підходів, систем, ідей.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лісова С.В. Синергетичний підхід як інноваційна методологічна орієнтація в педагогіці / С.В.Лісова // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 2. - С. 83-92.
Ключові слова: інновації, синергетичний підхід, нова педагогічна парадигма, методологія, зміст освіти, система, процес, імовірність, флуктуація, інформація, зворотний зв’язок, біфуркація, конкуренція, кооперація, самоорганізація.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 10 Лист 2020 08:39
Останні зміни: 10 Лист 2020 08:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1597

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу