Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РЕКЛАМА ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Орлов О.Г. (2023) РЕКЛАМА ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Informational, modern and recent theories of development, 2023. с. 12-14.

[img]
Перегляд
Текст
Реклама як складова маркетингової діяльн. рідприємства.pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Орлов О. Г. Реклама як складова маркетингової діяльності підприємства / О. Г. Орлов // Informational, modern and recent theories of development : Abstracts of XXI International Scientific and Practical Conference, May 29 – 31, 2023, Madrid, Spain. - Madrid, 2023. - С. 12-14.
Ключові слова: реклама, маркетингова діяльність
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 28 Січ 2025 09:18
Останні зміни: 28 Січ 2025 09:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16457

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу