Орлов О.Г.
(2023)
РЕКЛАМА ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.
Informational, modern and recent theories of development, 2023.
с. 12-14.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Орлов О. Г. Реклама як складова маркетингової діяльності підприємства / О. Г. Орлов // Informational, modern and recent theories of development : Abstracts of XXI International Scientific and Practical Conference, May 29 – 31, 2023, Madrid, Spain. - Madrid, 2023. - С. 12-14. |
Ключові слова: |
реклама, маркетингова діяльність |
Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Богдана Печончик
|
Дата внесення: |
28 Січ 2025 09:18 |
Останні зміни: |
28 Січ 2025 09:18 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16457 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |