Tsipan T.S. (2015) THEORETICAL AND METHODOLOGICAL BASES OF PEDAGOGICAL ANALYSIS OF ACTIVITY OF CHILDREN'S PUBLIC ASSOCIATIONS. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 245-254. ISSN 2411-4553
|
Текст
Ціпан Т.С..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито сутність понять “дитяче громадське об’єднання”, “педагогічний аналіз”; розглянуто теоретичні основи організації педагогічного аналізу діяльності в дитячих громадських об'єднаннях. Схарактеризовано критерії дитячих громадських об’єднань, а також критерії, за якими здійснюється педагогічний аналіз дитячого громадського об’єднання. На основі визначеної мети та завдань педагогічного аналізу вирізнено характер аналізу: комплексний (підсумковий, глобальний), тематичний, параметричний (вибірковий), враховується також його регулярність (періодичний, постійний, оперативний, поточний тощо).
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дитячі громадські об’єднання, педагогічний аналіз, керівник дитячого об’єднання, критерії, алгоритм. |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 06 Організація та інші типи об'єднання (співробітництва) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 12 Лист 2020 10:46 |
Останні зміни: | 12 Лист 2020 10:46 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1672 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |