Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

THEORETICAL AND METHODOLOGICAL BASES OF PEDAGOGICAL ANALYSIS OF ACTIVITY OF CHILDREN'S PUBLIC ASSOCIATIONS

Tsipan T.S. (2015) THEORETICAL AND METHODOLOGICAL BASES OF PEDAGOGICAL ANALYSIS OF ACTIVITY OF CHILDREN'S PUBLIC ASSOCIATIONS. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 245-254. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Ціпан Т.С..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкрито сутність понять “дитяче громадське об’єднання”, “педагогічний аналіз”; розглянуто теоретичні основи організації педагогічного аналізу діяльності в дитячих громадських об'єднаннях. Схарактеризовано критерії дитячих громадських об’єднань, а також критерії, за якими здійснюється педагогічний аналіз дитячого громадського об’єднання. На основі визначеної мети та завдань педагогічного аналізу вирізнено характер аналізу: комплексний (підсумковий, глобальний), тематичний, параметричний (вибірковий), враховується також його регулярність (періодичний, постійний, оперативний, поточний тощо).

Тип елементу: Стаття
Ключові слова: дитячі громадські об’єднання, педагогічний аналіз, керівник дитячого об’єднання, критерії, алгоритм.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 06 Організація та інші типи об'єднання (співробітництва)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 12 Лист 2020 10:46
Останні зміни: 12 Лист 2020 10:46
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1672

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу